Prvý dojem na druhýkrát neurobíš

Ako sa hovorí:

,,Prvý dojem na druhýkrát neurobíš“ 😊

A toto platí aj pri predaji nehnuteľností.

Keď si človek hľadá svoje bývanie, tak pri rozhodovaní dáva na svoje pocity. Tam kde sa cíti dobre, tam sa mu páči, tam ho niečo ťahá.

A preto je dôležíté dbať práve na atmosféru v dome či byte, aby zaujal na prvý pohľad a aby kupujúceho oslovil.

Veľmi dôležitý je už samotný vstup, dvere, chodba…

Vstup do domu by mal byť dostatočne osvetlený, aby pôsobil prívetivo.

Keď prídete do domu, kde je všade veľa vecí, veľa drobností, ktoré sa možno majiteľovi veľmi páčia lebo mu pripomínajú napr. spoločné chvíle na dovolenke alebo rôzne rodinné udalosti na spoločných fotografiách, tak taký dom bude pôsobiť na cudzieho človeka (kupujúceho) chaoticky.

Kupujúci sa bude cítiť zvláštne, ale nebude vedieť prečo to tak je.

Asi nikto nechce kúpiť dom so spomienkami niekoho cudzieho, domov niekoho iného. Chce vidieť priestor, kde si bude môcť vytvoriť ten svoj domov podľa svojich predstáv.

A preto je pri predaji domu vhodné, aby sme odložili všetky osobné veci, aj fotografie.

Je dôležité, aby sme vytvorili prívetivý priestor s použitím dekoračných predmetov ako sú vankúšiky, voňavé sviečky a živé kvety.

Jedálenský stôl pripraviť tak, akoby sa išlo práve stolovať a je vhodné pripraviť aj prípitok na oslavu správneho rozhodnutia kupujúceho 😊.

Je veľmi dôležité, aby bol dom/byt čistý

To znamená kúpeľňa dokonale vyčistená, vyleštená, s malými doplnkami, ktoré podčiarknu jej luxus a navodia tak príjemný pocit.

Pred úpravou

Po úprave

Čo sa týka kuchyne, samozrejmosťou je čistý sporák, kuchynská linka, vyleštená batéria a odstránenie mnohých viditeľných drobností, aby pôsobila čisto.

Ako dekoráciu môžeme použiť misku s čerstvým ovocím.

Tu platí pravidlo ,,Niekedy je menej viac“, aby budúca majiteľka videla tú krásnu a čistú kuchyňu v ktorej si už predstavuje, ako pripravuje to najobľúbenejšie jedlo svojho miláčika 😊

Pred úpravou

Po úprave

Príjemnú atmosféru navodia aj všetky rozsvietené svetlá, najmä keď je už šero.

Dom potom pôsobí svetlejšie, priestrannejšie a prívetivejšie. Voňavé sviečky len podčiarknu útulnosť priestorov.

Ako sme si už povedali, ľudia sa pri kúpe domu rozhodujú na základe pocitov.

A Home Staging slúži práve k tomu, aby sme vyzdvihli v každom dome to najkrajšie a aby tak zaujal na prvý pohľad a vyvolal tie príjemné pocity a predstavy u kupujúceho.

Pred úpravou

Po úprave

Pred úpravou

Po úprave

Pred úpravou

Po úprave

A vám, ktorí nehnuteľnosť kupujete, želám správne rozhodnutie a potom už len príjemné bývanie. 😊

Autorka článku:

Mária Budayová – Home staging 

PS: Keď chcete, aby sme vám pomohli s celkovým predajom vášho domu alebo bytu (nielen s home stagingom), tak ma kontaktujte 🙂

PS2: Rozmýšľate, či sa vám oplatí predávať viac vašu nehnuteľnosť s realitným maklérom alebo bez neho? Kliknite na obrázok pod týmto textom a dozviete sa viac 😉

Chcete vedieť, ako majstrovsky predať svoju nehnuteľnosť?

Zanechajte mi svoj e-mail a z času na čas vám pošlem ten najlepší obsah, aký na  túto tému môžete získať. 

Tu je moje know-how