Možno si práve hovoríte, ako je možné predať byt za 8 dní, keď sa predtým predával 4 týždne bez akéhokoľvek výsledku?
Prezradím vám to 🙂
Na naše prvé stretnutie s predávajúcimi som šiel s jediným cieľom. Pomôcť im vyriešiť ich situáciu. Najskôr som ich pozorne počúval. Ukázali mi, ako prebiehal predaj ich bytu za posledné 4 týždne.
Keď som mal predstavu o tom, prečo za posledné 4 týždne nemali žiadneho záujemcu, tak som im ukázal spôsob, ako túto situáciu vyriešiť a byt predať. Páčilo sa im to, a tak sme sa mohli pustiť do práce.
Ako väčšina mladých rodín, tak aj táto sa v živote chcela posunúť ďalej. Splnil sa im veľký sen a kúpili si rodinný dom, na ktorého rekonštrukcii usilovne pracovali.
Predaj bytu mal pomôcť pri dokončení ich rodinného domu, a preto oslovili jednu realitnú kanceláriu, ktorá byt začala predávať. Prešli však 4 týždne a s predajom bytu sa nič nedialo.
Pýtali sa, kde je chyba? Prečo nie je záujem? Máme ešte čakať? Je takýto scenár normálny? Máme od predaja vysoké očakávania?
Veľa otázok, a bohužiaľ žiadna odpoveď.
V tom čase prišlo rozhodnutie, že ma majitelia oslovia. Dostali na mňa odporúčanie a povedali si, že za stretnutie so mnou nič nedajú.
Na našom stretnutí som zistil, že byt potrebujú predať, čo najskôr. Konkrétne do 4 týždňov, lebo už stratili veľa času. Boli si však vedomí aj hodnoty ich bytu, a preto ho nechceli predať pod cenu.
Čo sme museli spraviť, aby sme našli na byt záujemcu do 4 týždňov a predali ho za jeho najvyššiu trhovú hodnotu?
Prvým krokom bolo identifikovanie doterajších chýb a ich okamžité napravenie.
Tieto 3 problémy stáli v ceste predávajúcich za úspešným predajom ich bytu.
V skratke: Byt sme zatraktívnili a povedali sme o tom všetkým.
Boli splnené očakávania predávajúcich?
Ich hlavným cieľom bolo získanie záujemcu najneskôr do 4 týždňov. Podarilo sa nám ho získať za 8 dní, čím sme tento cieľ splnili s predstihom. Byt nakoniec kúpili prví záujemcovia, ktorí nenechali nič na náhodu a rezervovali si ho.
Okrem rýchlosti bolo dôležité byt predať za vyhovujúcu cenu. Cenu sme nastavili na hornú hranicu trhu a byt sme predali bez zníženia ponukovej ceny, čím sa nám podarilo splniť aj túto požiadavku. 🙂
Ak by som mal zhodnotiť tento predaj jedným slovom, tak ním je zodpovednosť. Presne tú som cítil počas celého predaja bytu. Vedel som, že každý krok je potrebné poriadne premyslieť, a nie je priestor na žiadnu chybu alebo zaváhanie.
Som veľmi šťastný, že sa mi opäť potvrdila sila marketingu pri predaji nehnuteľnosti.
Ak by vám mal tento príbeh odovzdať len jedinú myšlienku, tak nech je to táto:
A čo na výsledok predaja hovorí majiteľ nehnuteľnosti?
Chceli by ste sa o stratégii, ktorú sme použili pri predaji tohto domu dozvedieť viac zaujímavých informácií?
Môže vám to pomôcť vyhnúť sa nepríjemnému štartu v predaji. Alebo ste už predaj odštartovali a nemáte výsledky, aké by ste očakávali?
Mám pre vás skvelú správu!!!
Pod týmto textom si môžete stiahnuť SPRIEVODCU, ktorý vám ukáže, ako môžete predať nehnuteľnosť aj so zažmúrenými očami. Alebo mi napíšte na mailovú adresu porubsky@vernus.sk a pomôžem vám pripraviť tú najlepšiu stratégiu pre úspešný predaj vašej nehnuteľnosti.
Som si istý, že informácie, ktoré ste si v dnešnom článku prečítali vám pomôžu s predajom nehnuteľnosti. Dôležité je, aby ste ich použili v praxi. K úspešnému predaju vám už teraz nebude nič brániť 🙂
A nezabudnite.
Ak poznáte niekoho, kto predáva alebo ešte len plánuje predaj nehnuteľnosti, tak mu pošlite tento článok. Môže v ňom nájsť potrebnú inšpiráciu a splniť si jeden zo svojich snov 🙂
Chcete vedieť, ako majstrovsky predať svoju nehnuteľnosť?
Zanechajte mi svoj e-mail a z času na čas vám pošlem ten najlepší obsah, aký na túto tému môžete získať.
Tu je moje know-how