S priemernosťou sa nestotožňujem. Toto je posolstvo mojej firmy

O podnikaní som vždy nesníval. Dokonca som ho nepoznal. Moje vedomosti boli v tomto smere obmedzené. Mal som však tú povestnú iskierku v očiach, o ktorej hovorila už moja pani učiteľka. 

Veľa začínajúcich podnikateľov sníva o úspechu a finančnej slobode zo dňa na deň. Netvrdím, že sa to nedá. Avšak, vo väčšine prípadov to je len zbožné prianie. 

Pre mňa podnikanie znamená pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí vyriešiť ich problémy a naplniť ich túžby, ktoré im zlepšia život. A to dlhodobo!

A z tohto vychádza filozofia mojej firmy. 

Počúvam vás

Milujem seriál Frasier. Je o psychiatrovi, ktorému volajú do rádia poslucháči, aby im pomohol riešiť ich životné peripetie. 

Vždy začína vetu s hlbokým hlasom a príjemným tónom: ,,Počúvam vás”.

Jednoduché dve slová, ktoré otvárajú to najdôležitejšie, čo v živote chceme. Aby si nás niekto vypočul. Aby sme mohli povedať niekomu svoje túžby a očakávania. 

A to je základným kameňom mojej práce pre mojich klientov. Počúvať čo chcú, čo potrebujú a nájsť pre nich riešenie, ktoré prekoná ich očakávania.

Práve dôkladným počúvaním mojich klientov sa mi už mnohokrát podarilo predať nehnuteľnosti, ktoré predtým boli nepredajné a nebol o ne žiadny záujem.

Nepredávam iba nehnuteľnosti, predávam ich príbehy

V hĺbke duše som cítil, že predaj nehnuteľností sa dá robiť lepšie, ako je to dnešným bežným štandardom. 

Našiel som spôsob, ako odomknúť skutočný potenciál nehnuteľností. A to tým, že predávam ich príbehy a emócie. 

Najskôr počúvam svojich klientov, aby som vedel, s akým výsledkom predaja budú spokojní. Následne nájdem spôsob, ako tento výsledok dosiahnuť alebo ešte lepšie, predčiť ho. 

A to týmto spôsobom: 

1.) Pripravíme prezentáciu, ktorú si kupujúci zamilujú. Po ktorej si povedia:,,Tak tu chcem bývať.’’

2.) Nastavíme reklamu, ktorou oslovíme minimálne 1x všetkých potenciálnych záujemcov, čo predstavuje v niektorých prípadoch aj 120.000 ľudí v priebehu 2 mesiacov.

Reklama je turbo urýchlovač predaja nehnuteľnosti

3.)Vytvoríme pre záujemcov zážitok od prvého kontaktovania, zaparkovania pred nehnuteľnosťou, odprezentovania nehnuteľnosti aj s občerstvením a príjemnou hudbou.

Výsledkom toho je predaj, po ktorom sú spokojné všetky zúčastnené strany. Kupujúci má výnimočnú nehnuteľnosť a predávajúci uzavrel obchod svojho života. 

Pozrite si túto prípadovú štúdiu rodinného domu, ktorý sa neúspešne predával 1 rok kvôli týmto 4 chybám. Napokon, tieto 4 zmeny otočili celý predaj o 180 stupňov >>>

Ako predať nehnuteľnosť
Kliknite na fotku a zobrazí sa vám prípadová štúdia

Predávam nehnuteľnosti pre nápaditých ľudí

Moji klienti nechcú mať s predajom žiadne starosti a hľadajú človeka, na ktorého sa môžu spoľahnúť. 

Niekoho, kto im jasne ukáže, čo môžu od predaja očakávať, ako rýchlo, a za akú cenu predajú svoju nehnuteľnosť. 

V drvivej väčšine sú to ľudia, ktorí pri predaji nehnuteľnosti nechcú spraviť zbytočné chyby a pripraviť sa tým o čas či peniaze. 

A to najdôležitejšie. Hľadajú človeka, ktorý si je vedomý obrovskej zodpovednosti, ktorú mu vkladajú do jeho rúk. 

Moja úloha je nesklamať týchto ľudí, a preto svoju prácu beriem ako poslanie. 

Uvedomujem si, že moja vytrvalosť a nasadenie má vplyv na vývoj a kvalitu ľudských životov. Preto som za túto prácu nesmierne vďačný a vnímam ju s veľkou pokorou. 

Hovorím nie

Nemám nasadené ružové okuliare, a keď niekomu neviem pomôcť, tak to na rovinu poviem. 

Áno, sú situácie, keď má predávajúci požiadavky, ktoré jednoducho nedokážem naplniť. Alebo sú ľudia, s ktorými do spolupráce nejdem, lebo si nesadneme hodnotovo. 

A je to tak úplne v poriadku :). 

V živote som sa naučil hovoriť nie na veci, ktoré sú mimo mojej stratégie či vízie. Je to do veľkej miery veľmi oslobudzujúce. 

Aj z toho dôvodu je súčasťou mojej stratégie kvalita a nie kvantita. 

Nestotožňujem sa s priemernosťou. Zameriavam sa na kvalitu, ktorú chcem vždy odovzdať svojim klientom na 100 %.

Nikdy si nezoberiem na plecia viac nehnuteľností, ako by som dokázal zvládnuť. Mám nastavený limit a ten za žiadnych okolností neprekročím. 

Každú predávanú nehnuteľnosť poznám naspamäť, aby som vedel záujemcom pohotovo reagovať na všetky otázky. 

Mám dostatok času na obhliadky a ich plánovanie. Mám vyčlenené financie na to, aby som dokázal mojim klientom poskytovať tú najlepšiu službu. 

Mám dostatok času na kupujúcich, ktorým sa môžem dostatočne venovať na to, aby ich zážitok z kúpy bol čo najlepší. 

A v neposlednom rade mám svoj tím ľudí, ktorý mi pomáha dosiahnuť ten najlepší výsledok z každého predaja nehnuteľnosti. 

Dvakrát meriam a raz strihám

Výsledkom tohto všetkého je Plán predaja® nehnuteľnosti. Ten pre mojich klientov pripravujem zdarma. 

Plán predaja je stratégia, ktorej jediným cieľom je z predaja nehnuteľnosti vyťažiť maximum

Je to stratégia, ktorú keď aplikujeme do praxe, tak nás privedie k tomu najlepšiemu výsledku pri predaji nehnuteľnosti. 

Je to návod:

ako pripraviť nehnuteľnosť na predaj tak, aby sa naplno využil jej cenový potenciál

ako nehnuteľnosť propagovať, aby sa dozvedel o nej každý záujemca. Tým predaj nehnuteľnosti prebehne v potrebnom čase

– a v neposlednom rade komplexná cenová analýza nehnuteľnosti, ktorá ukáže, aké je jej cenové pásmo, a ako s ním pracovať. 

Kvôli Plánu predaja® moji klienti presne vedia, ako im viem pomôcť, čo môžu odomňa očakávať, a ako predajú svoju nehnuteľnosť s tým najlepším výsledkom. 

Toto je filozofia mojej firmy:

  1. Najskôr počúvam, aby som vedel pripraviť to najlepšie riešenie.
  2. Nepredávame parametre nehnuteľnosti, ale jej potenciál. 
  3. Som si plne vedomý zodpovednosti, ktorú mi klienti vkladajú do rúk.
  4. Kvalita je nad kvantitu. Priemernosti hovorím nie!
  5. Pripravím riešenie v podobe Plánu predaja®, ktoré mojim klientom pomôže dosiahnuť ten najlepší výsledok pri predaji nehnuteľnosti. 

Týmto článkom som vám chcel ukázať, ako premýšľam o svojej práci. Čo je pre mňa najdôležitejšie, a čo môžete odo mňa očakávať. 

Ak sa vám páči štýl mojej práce a chceli by ste vedieť, ako pri predaji nehnuteľnosti vyťažiť jej maximálny potenciál, tak kliknite na tlačítko pod týmto textom. 

Prajem vám krásny zvyšok dňa 🙂

S pozdravom, Tomáš Porubský

Chcete vedieť, ako majstrovsky predať svoju nehnuteľnosť?

Zanechajte mi svoj e-mail a z času na čas vám pošlem ten najlepší obsah, aký na  túto tému môžete získať. 

Tu je moje know-how