V tom prípade ste na správnom mieste 🙂

Mám pre vás konkrétny príklad predaja rodinného domu vo Veľkých Vozokanoch, ktorý sa nám podarilo predať za 9 dní s cenovým navýšením 4.000 EUR. Ukážem vám, čo konkrétne sme spravili, aby sme docielili tento výsledok.

Tešíte sa? 🙂

Nepochybujem o tom, že ÁNO.

Na úplnom začiatku bol telefonát od majiteľky rodinného domu. Opýtala sa ma, či by som jej mohol pomôcť s predajom. Oslovila ma na základe mojej práce, ktorá sa jej veľmi páčila.

Následne sme si dohodli spoločné stretnutie, kde som si vypočul jej predstavy o predaji, a zistil som jednu veľmi dôležitú skutočnosť.

Jej nehnuteľnosť už na predaj v tom čase bola. Predaj na starosť mala jedna realitná kancelária. Síce to bolo len niečo troch týždňov, ale výsledky neprichádzali.

Majiteľka cítila, že s predajom nie je niečo v poriadku, a preto ma požiadala o pomoc.

Na základe informácií, ktoré som od nej získal a jej konkrétnych očakávaní, som pre ňu pripravil STRATÉGIU PREDAJA pomocou metódy PPT.

Aké kroky nám pomohli nasmerovať predaj tým správnym smerom?

1. Tým najdôležitejším krokom zo všetkých pri predaji nehnuteľnosti, je dôkladný prieskum trhu a CENOTVORBA. Pri nastavení ceny je potrebné si dávať obrovský pozor.

Ak nastavíte cenu nehnuteľnosti príliš vysoko, tak vám nepomôže ani ten najlepší marketing na svete a váš predaj môže skončiť bezvýsledne.

Tým najdôležitejším ukazovateľom pri nastavení ceny je jednoznačne lokalita, lokalita, a ešte raz lokalita. Práve lokalita totiž určuje zhruba 70 % ceny nehnuteľnosti.

Ďalšími veľmi dôležitými faktormi pri nastavení ceny je kvalita  projektu nehnuteľnosti, rozloha, výhľady, vybavenie nehnuteľnosti, technológie, vek stavby a infraštruktúra.

Ako vychádzala cena nehnuteľnosti v našom prípade?

Najvyššia cenová úroveň tejto 8 ročnej novostavby vyšla na sumu 139.000 EUR.

2. Teraz prichádza na rad marketing nehnuteľnosti. Ak sme chceli dosiahnuť vyššie spomínanú sumu, tak sme museli ukázať kupujúcim, že tento dom za to skutočne stojí.

Ak chcete zaujať kupujúcich, tak im musíte ukázať vašu nehnuteľnosť v plnej kráse. Na to slúži dôkladná PRÍPRAVA nehnuteľnosti, ktorej súčasťou je:

  • home-stagerka, ktorá sa postarala o skrášlenie interiéru a navodenie tej najlepšej atmosféry
  • profesionálny fotograf, ktorého fotky boli čerešničkou na torte celej prezentácie
  • a v neposlednom rade text, ktorý vyvolal tú správnu emóciu

3. Nehnuteľnosť sme už mali pripravenú na predaj a všetci sa museli o tom dozvedieť. Túto časť má za úlohu práve REKLAMNÁ KAMPAŇ.

Za samozrejmosť považujem tie najnavštevovanejšie realitné portály, ale v poslednej dobe získavám najviac záujemcov práve zo sociálnych sietí, kde sa dá s reklamou veľmi šikovne pracovať. Výsledky hovoria jednoznačne za všetko.

Pozrite sa, ako vyzeral náš inzerát na Facebooku:

Aký výsledok nám priniesla naša stratégia? 

Čísla vždy hovoria presne a nikdy neklamú. Poďme sa na ne pozrieť 🙂

Aj pomocou práve spomínaného Facebooku sme celkovo oslovili za 9 dní 4.276 ľudí.

Áno, presne tak 🙂 V priemere sme každý deň oslovili 475 ľudí.

Slušné čísla, však? 🙂

Práve správnym marketingom sa nám podarilo osloviť za 9 dní 4.276 ľudí, zaznamenali sme 4 obhliadky, z ktorých sme získali dvoch záujemcov.

Čo myslíte, ako je možné, že sme získali toto cenové navýšenie?

Ak si hovoríte, že jeden z týchto záujemcov bol ochotný zaplatiť za túto nehnuteľnosť o 4.000 EUR viac, aby ju získal pre seba, tak máte 100%-tnú pravdu.

A toto všetko spôsobila správna a premyslená stratégia predaja tohto rodinného domu. Od prvého stretnutia, až po samotné obhliadky bolo všetko skvele naplánované, a nám to fungovalo do poslednej bodky.

Tie najlepšie výsledky sa skladajú z množstva detailov, čoho dôkazom je aj tento predaj rodinného domu vo Veľkých Vozokanoch.

(Len pripomeniem, predtým sa nehnuteľnosť predávala prostredníctvom realitnej kancelárie vyše troch týždňov a výsledok? Žiadna obhliadka.)

Do prípravy na predaj nehnuteľnosti sme investovali dva týždne času, kde sme premysleli kompletnú predajnú stratégiu, ktorej súčasťou je aj najdôležitejšia cenotvorba.

Následne sme predaj spustili s výsledkom, ktorý hovorí za všetko. Za 9 dní sme oslovili 4.276 ľudí, zaznamenali sme 4 obhliadky, z toho dvoch záujemcov, a nakoniec cenové navýšenie v podobe 4.000 EUR.

Čo myslíte, znie to dobre?

A čo na takýto výsledok hovorí majiteľka domu?

Chceli by ste sa o stratégii, ktorú sme použili pri predaji tohto domu dozvedieť viac zaujímavých informácií?

Môže vám to pomôcť vyhnúť sa nepríjemnému štartu v predaji. Alebo ste už predaj odštartovali a nemáte výsledky, aké by ste očakávali?

Mám pre vás skvelú správu!!!

Pod týmto textom si môžete stiahnuť prvý real estate magazín na slovensku, ktorý vám ukáže, ako môžete predať nehnuteľnosť aj so zažmúrenými očami. Alebo mi napíšte na mailovú adresu porubsky@vernus.sk a pomôžem vám pripraviť tú najlepšiu stratégiu pre úspešný predaj vašej nehnuteľnosti. 

Som si istý, že informácie, ktoré ste si v dnešnom článku prečítali vám pomôžu s predajom nehnuteľnosti. Dôležité je, aby ste ich použili v praxi. K úspešnému predaju vám už teraz nebude nič brániť 🙂

A nezabudnite.

Ak poznáte niekoho, kto predáva alebo ešte len plánuje predaj nehnuteľnosti, tak mu pošlite tento článok. Môže v ňom nájsť potrebnú inšpiráciu a splniť si jeden zo svojich snov 🙂

S pozdravom

Tomáš Porubský


Zdielať:
NA ZAČIATOK