Možno už váš dom nejakú chvíľu predávate a nejde to podľa vašich predstáv. Alebo vás predaj ešte len čaká a chcete sa naň, čo najlepšie pripraviť.

Mám pre vás návod, ktorý vám pomôže predať váš dom za tú najvyššiu cenu alebo čo najrýchlejšie. Prípadne všetko naraz.

Chcete vedieť, aké výsledky po aplikovaní tohto návodu môžete dosiahnuť? Ukážem vám to na konkrétnych príkladoch.

Poďme na to.

Vytvorte zážitok

Pre kupujúceho je hľadanie nového bývania “dobrodružná cesta”. Automaticky zavrhuje, čo sa mu nepáči a reaguje na to, čo vyzerá dobre.

Preto by ste mali váš dom pripraviť na predaj tak, aby vyzeral fantasticky.

Pozrite sa, ako sme to spravili pri tomto rodinnom dome pri Zlatých Moravciach. Dizajnérka dom pripravila tak, aby podčiarkla jeho výhody. Tie potom fotograf zachytil na profesionálnych záberoch.

A výsledok?

Dom, ktorý sa predtým neúspešne predával niekoľko týždňov sme predali za 9 dní. Dokonca sme vyvolali taký záujem, že sa nám podarilo aj cenové navýšenie o 4.000 €.

Využite silu publika

Dnešným svetom bezpochyby hýbu sociálne siete. Na Slovensku je dnes prihlásených na Facebooku vyše 2,5 milióna užívateľov. Instagram využíva vyše 960 tisíc užívateľov.

Doba sa mení a ak chcete predať vašu nehnuteľnosť s tým najlepším výsledkom, tak vám nebudú stačiť len realitné portály. Pomocou sociálnych sietí môžete osloviť veľké publikum. A čo platí pri predaji nehnuteľnosti?

Čím viac ľudí uvidí vašu nehnuteľnosť, tým je väčšia pravdepodobnosť predaja za tú najvyššiu cenu.

Aj pri predaji tohto rodinného domu pri Nitre sme využili silu sociálnych sietí. Pripravili sme platenú reklamu na Facebooku, Instagrame a aj YouTube. Za 6 týždňov sa nám podarilo reklamou osloviť vyše 40 tisíc ľudí a dom predať.

Pri obhliadke predávajte

Obhliadka je časť predaja, kde je dôležité byť maximálne efektívny. So záujemcom by ste mali komunikovať rýchlo, aby si nestihol vybrať iný dom. Aj preto by ste mali obhliadku naplánovaťna čo možno najskorší termín.

Okrem rýchlosti myslite aj na kvalitu prezentácie domu pri obhliadke. To najlepšie, čo môžete spraviť je, ak sa budete záujemcu pýtať čo hľadá, čo je pre neho dôležité, čo ho zaujalo na tomto dome a či už bol na obhliadke aj iných nehnuteľností.

Po odpovediach na tieto otázky budete presne vedieť, čo váš záujemca hľadá. Potom mu to môžete ukázať v plnej kráse 🙂 .

Pri predaji tohto rodinného domu sme použili prezentačné brožúry. Pred obhliadkou sme ich dali záujemcom, aby si pozitívny zážitok z domu mohli odniesť so sebou domov. Zo všetkých absolvovaných obhliadok domov im najviac utkvel práve ten náš, pre ktorý sa napokon aj rozhodli.

Nastavte správne cenu

Úspešný predaj domu stojí na dvoch základoch. Sú nimi:

  1. kvalitná prezentácia
  2. správne nastavená ponuková cena

Záujem kupujúcich, priebeh predaja a vaša vyjednávacia pozícia stoja na týchto dvoch parametroch. Oba musia byť dokonale nastavené, inak z predaja nikdy nevyťažíte toľko, koľko by ste mohli.

Pre správne nastavenie cenového pásma potrebujete dôkladne poznať cenové mapy, konkurenčné domy a trhovú situáciu.

Práve pri predaji tohto drevodomu bolo kľúčové zvoliť správne nastavenie cenového pásma. Predtým sa tento drevodom neúspešne predával vyše 12 mesiacov. Nám sa správnou stratégiou podarilo tento dom predať za 10 týždňov.

Pri predaji domov sme vyskúšali rôzne stratégie. Môžem vám však povedať, že stratégia, ktorú máme postavenú na týchto štyroch pilieroch má neuveriteľné výsledky. O niektorých ste sa mohli presvedčiť aj v tomto článku.

Chceli by ste pri predaji vášho domu dosiahnuť tiež takéto výsledky? Predať váš dom za tú najvyššiu cenu a k tomu ešte aj čo najrýchlejšie?

V tom prípade mi napíšte alebo mi zavolajte na číslo 0915 555 403 a pomôžem vám pripraviť takú stratégiu, z ktorej budete nadšení.

Verím, že sa vám článok páčil. Ak si myslíte, že by mohol pomôcť aj vášmu kamarátovi alebo kolegovi, tak mu ho pošlite.

Prajem vám pekný a úspešný deň!

S pozdravom Tomáš Porubský


Zdielať:
NA ZAČIATOK