Ako sa mi podarilo predať tento 3 – izbový byt do 4 týždňov?

Všetko to začalo mojim prvým stretnutím s predávajúcimi. Zavolali mi, lebo dostali na mňa odporúčanie, že im môžem pomôcť s predajom ich 3 – izbového bytu. 

Na stretnutí som si vypočul ich predstavy a očakávania. Následne som im ukázal spôsob, ako môžu predať svoj byt a dosiahnuť ten najlepší možný výsledok. Dávalo im to zmysel, a tak sme sa pustili do práce. 

Za 30 dní sa nám podarilo osloviť 13 863 ľudí, absolovať 3 obhliadky a nakoniec získať záujemkyňu, ktorej sa byt veľmi páčil. 🙂 

Snom predávajúcich bolo dokončenie ich rozostavaného rodinného domu. Uvažovali, ako môžu predať byt, zároveň dokončiť dom, a až následne sa odsťahovať. Vedeli, že takýto krok treba poriadne premyslieť. 

Pýtali sa či je možné nájsť kupujúceho, ktorý im umožní zostať v byte 3 mesiace po jeho predaji. 

Rozhodli sa, že si nechajú v tejto oblasti poradiť.

Hľadali šikovného človeka, ktorý im pomôže správne odprezentovať byt, predať ho za tú najvyššiu možnú cenu a nájsť záujemcu, ktorý bude ochotný počkať na dokončenie ich domu. 

Nakoniec oslovili mňa, za čo som im veľmi vďačný. 🙂 

Čo sme spravili, aby sme byt predali za tú najvyššiu sumu, v ideálnej dobe a s kupujúcim, ktorý bude ochotný počkať 3 mesiace na vysťahovanie? 

Vedel som, že nájsť kupujúceho bude obtiažnejšie. Väčšina ľudí, ktorí kupujú nehnuteľnosť, v nej chce bývať, čo najskôr. Aj preto bolo veľmi dôležité byt správne marketingovo odprezentovať.

Veľmi dôležitou bola reklamná kampaň, ktorej hlavným cieľom bolo osloviť čo najviac záujemcov. 

Ako sa nám to podarilo? 

1. Najskôr som spravil prieskum trhu a zistil som, ako sa odlíšiť od konkurenčných bytov, a prilákať záujem kupujúcich na našu stranu.

2. Nastavenie správnej ponukovej ceny bol ďalší kľúčový krok. Ak by sme cenu prehnali, tak by sme sa mohli dostať do vážnych problémov.

3. Ľudia túžia po pekných veciach, a preto sme byt spravili neodolateľným a vyzdvihli sme jeho hlavné výhody home stagingom. Čo je home staging? Kliknite na tento odkaz >>

4. Bez kvalitnej fotky by to NEŠLO! Preto prišiel na rad profesionálny fotograf.

5. Správne oslovenie potenciálneho záujemcu je nesmierne dôležité, a preto sme pripravili text, ktorý vyzdvihoval jeho najväčšie výhody.

6. A nakoniec je dôležité, aby sa o byte dozvedelo, čo najviac ľudí. Preto sme pripravili reklamnú kampaň, ktorou sme oslovili 462 ľudí DENNE!

Splnili sme očakávania majiteľov? 

Už asi možno tušíte, že sa nám to podarilo. 🙂 

Hlavným cieľom predávajúcich bol predaj bytu, za čo najvyššiu cenu. To sa nám aj podarilo, a byt sme predali bez zníženia jeho ponukovej ceny.

Ďalším dôležitým kritériom bolo nájdenie kupujúceho, ktorý im umožní zostať v byte 3 mesiace, aby si mohli dokončiť ich veľký sen, ktorým bol rodinný dom. 

Aj túto požiadavku sa nám podarilo splniť. 🙂 

V dnešnej dobe sme časovo vyťažení, a v tom mi dáte určite za pravdu aj vy. Máme svoju prácu, ktorá nás živí, a tiež rodinu, ktorej chceme venovať svoju pozornosť. 

Predaj nehnuteľnosti je časovo veľmi náročný. Aj to bol dôvod, prečo sa predávajúci rozhodli zveriť predaj ich bytu do rúk odborníka. Zatiaľ, čo som sa ja staral o realizáciu predaja, majitelia sa mohli aj naďalej nerušene venovať svojim každodenným povinnostiam, a pri predaji nemuseli pohnúť ani prstom, čím bol aj tento cieľ splnený. ☺

O prípravu nehnuteľnosti na predaj, obhliadky, komunikáciu so záujemcami, úradmi, katastrom, právnikom atď… bolo postarané.

Záver

Som veľmi šťastný, že sa nám opäť podarilo splniť očakávania našich klientov. Okrem splnených očakávaní sme im  pomohli vyriešiť aj dôležitú životnú situáciu. Splnili sme sny niekoľkým ľuďom, kupujúci získal presne to, čo hľadal a predávajúci dostali to, po čom túžili.🙂 

Podobné výsledky sa nám darí dosahovať pravidelne. Vysvetlenie môže byť jednoduché. Príprava na predaj nehnuteľnosti tvorí 70 % úspechu, a na každý predaj sa vždy poctivo pripravujeme. 

Ďalším faktom je, že úspešnosť predaja nehnuteľnosti sa rovná kvalite prezentácie. A na tej, ako aj na samotnom marketingu si dávam veľmi záležať.

Odmenou pre mňa je potom takáto pozitívna referencia od ľudí, ktorých si nesmierne vážim a som im vďačný, že mi dali šancu: 

Chceli by ste aj vy pomôcť s predajom vašej nehnuteľnosti? 

Je to veľmi jednoduché. Vyplňte formulár pod týmto článkom, a ja sa o všetko postarám. Zaberie vám to len minútu vášho času. 

PS: Všetko je nezáväzné a nič neriskujete. Práve naopak. Riadim sa pravidlom, že najskôr vám ukážem, čo môžem pre vás spraviť, a až potom sami uvidíte či má spolupráca so mnou pre vás pridanú hodnotu. 🙂 

Poďme na to 🙂 

 

 

Chcete vedieť, ako majstrovsky predať svoju nehnuteľnosť?

Zanechajte mi svoj e-mail a z času na čas vám pošlem ten najlepší obsah, aký na  túto tému môžete získať. 

Tu je moje know-how