Case study

Ako predať miliónovú nehnuteľnosť?

Zabezpečili sme kompletný predaj nehnuteľnosti so všetkým, čo k tomu patrí. Cieľ bol predať nehnuteľnosť v časovom horizonte 8 mesiacov a v cenovom pásme, ktoré sme si vopred určili. Ako sa nám to podarilo? 

Ako sme postupovali? 

1. Úvodné stretnutie a spoznanie očakávaní

2. Plán predaja® s cenovými pásmami 
3. Marketingová stratégia 
4. Reklamné kampane 
5. Obhliadky
6. Právna dokumentácia 
7. Odovzdanie domu

Začiatok

Úvodné stretnutie

Otázky sú kľúčom k pochopeniu toho, čo od nás naši klienti očakávajú. Pýtam sa. Pýtam sa veľa, aby som zistil, aké výhody má nehnuteľnosť, a aký je cieľ predávajúcich.

 

Pri našom úvodnom stretnutí som sa od predávajúcich dozvedel, že rodinný dom sa pred našim stretnutím predával 10 mesiacov.

 

Výsledkom boli dve obhliadky a oči pre plač. Čo sme spravili, aby tento príbeh mohol skončiť úsmevom od ucha k uchu? Viac tu >

Riešenie

Vytvorenie Plánu predaja®

Kto je cieľová skupina? Ako zvýšiť hodnotu rodinného domu a naplniť jeho potenciál? Ako ho predať do 8 mesiacov? A to všetko tak, aby majitelia nemuseli ani prstom pohnúť?

 

Odpovede na tieto kľúčové otázky má Plán predaja®. Je to kompletná marketingová stratégia predaja nehnuteľnosti. 

 

Jeho súčasťou bol aj detailný výpočet cenového pásma vrátane mojej odmeny.

 

Už sme presne vedeli ako predať dom, komu ho predáme, do kedy ho predáme a za koľko ho predáme. 

Branding domu

Ako sme zvýšili hodnotu rodinného domu?

Rozdiel medzi cenouhodnotou je v tom, že cena je to, čo kupujúci zaplatí. Hodnota je to, čo kúpou získa.

 

Čím vyššiu hodnotu vytvoríme, tým je väčšia pravdepodobnosť, že sa nehnuteľnosť predá za vyššiu cenu.

 

Hodnotu sme vytvorili tým, že sme predávali kľúčové vlastnosti rodinného domu. Jednoducho povedané to, čo kupujúci kúpou získa.

 

Súčasťou tohto procesu bolo:

 

1. Predajný text.
2. Homestaging.
3. Profesionálne fotky.
4. Brand video.
5. Grafický pôdorys.

 

Z toho vznikla profesionálna prezentácia rodinného domu. Pripravená na ...

Ak chcete, aby sme takto predali aj vašu nehnuteľnosť, tak kliknite tu:

Reklamná kampaň

Ako sme zvýšili rýchlosť predaja?

Okrem realitných portálov, ako sú nehnuteľnosti.sk, topreality.sk alebo reality.sk sme spustili rozsiahlu reklamnú kampaň na Facebooku, Instagrame a YouTube, ktorou sme mesačne zasiahli 47 000 ľudí.

Čím viac ľudí sme reklamou oslovili, tým bola vyššia pravdepodobnosť rýchlejšieho predaja a za vyššiu cenu.

 

Vytvorená hodnota + dobrá reklama = PREDANÉ

(v tom správnom čase za tú správnu cenu).

Obhliadky

Schopnosť uzatvárať obchod do konca

Vypočuť si kupujúceho, čo skutočne chce. Všímať si jeho správanie. Čítať medzi riadkami. Odpovedať na otázky. Pohotovo reagovať na námietky, a v neposlednom rade vedieť, kedy pritlačiť a „udrieť".

 

Nepíšem o nátlaku, ale o predajných zručnostiach, ktoré majú tí najlepší realitní makléri vo svojom arzenále. Pri predaji nehnuteľností s vysokou cenou je nutné mať maximálne profesionálny prístup.

 

Správanie a komunikácia boli v tomto predaji kľúčové. Lebo nie len pekné fotky a marketing určujú hodnotu nehnuteľnosti. Predovšetkým je to človek, ktorý túto nehnuteľnosť prezentuje.

Čo bolo výsledkom týchto krokov?

Predaj nehnuteľnosti sme spustili v apríli 2022 a v októbri 2022 sme podpisovali Zmluvu o rezervácii tohto rodinného domu.

 

Ten istý dom v podobnej cenovej relácii 1,8 milióna € sa počas najpriaznivejšej situácii na trhu nepredal za 10 mesiacov.

 

Kompletnou zmenou prístupu, stratégie a riadením celého procesu predaja sme splnili cieľ majiteľov.

 

Predali sme rýchlo, predali sme dobre a spokojní boli všetci zúčastnení.

Chcete, aby sme takto predali aj váš dom?

Právna dokumentácia

Nemuseli ani prstom pohnúť

Počas prípravy domu si majitelia užívali tento čas s úsmevom na tvári. S nadšením sledovali našu prácu a počas celej prípravy mohli mať nohy vyložené na gauči a relaxovať.

 

Počas obhliadok si odbehli na zmrzlinu, prechádzku so psíkmi alebo si išli vybaviť záležitosti do mesta.

 

Pri podpise zmlúv dostali všetky dokumenty včas na e-mail a následne len zobrali pero do rúk a podpísali.

 

Kataster, prehlásenie energií? Čo to vlastne je? Všetko bez toho, aby sa museli čo i len zamyslieť nad tým, že také niečo je potrebné.

Referencia

Čo mi na našu spoluprácu napísali majitelia?

"To čo dokázal pán Porubský nedokáže 9 z 10 realitných maklérov. Aspoň podľa našich skúseností. Svoj rodinný dom s prívlastkom „exkluzívny“ sme sa snažili s manželkou predať takmer jeden rok prostredníctvom istej realitnej kancelárie. Neúspešne. Topiaci sa aj slamky chytí a v našom prípade to bola FB stránka „tomasporubsky.sk“. Séria tam zverejnených článkov a blogov nás presvedčila. Dohodu o spolupráci s pánom Tomášom Porubským sme uzatvorili s veľkým očakávaním. Po osobnom stretnutí nasledovalo spracovanie profesionálneho predstavenia nehnuteľnosti (foto, video, copywriting), ktoré bolo zverejnené na sociálnych sieťach a platených internetových portáloch. Samozrejmosťou bola osobná účasť pána Porubského na obhliadkach s potencionálnymi záujemcami. „Nemajte obavu, kupujúci sa nájde“ – to boli slová pána Porubského, ktoré podporovali náš optimizmus a ktoré sa nakoniec aj naplnili. Celý proces predaja sa odohrával podľa Plánu predaja vrátane všetkých administratívnych a legislatívnych krokov. Dôvera, ktorú si pán Porubský u nás získal, sa ťažko opisuje len niekoľkými slovami. Z dovtedy pre nás neznámeho človeka sa stal náš priateľ. Odporúčame všetkým záujemcom o predaj či kúpu nehnuteľnosti využiť jeho služby. Sú nielen profesionálne a nadštandardné, ale predovšetkým sú „šité na mieru“ každého klienta."
RNDr. Jozef Pospíšil

Chcete, aby sme takto predali aj váš dom?

Poďme ďalej→

Aj pre váš predaj spravím nemožné. Inak to neviem